Tuplajäät, Tietäjäntie 2, 70900 Toivala [kartta]

45

Kommentoi...

Tero

Onko enempää kuin 6…7 tulossa perjantaina? Itse olen korkeintaan 50/50 (sairaana). Että jos tänään ilmoittaudutte, niin ehditään vielä vaikka perua vuoro, jos ei porukkaa tule.

Kimmo

Ei taideta saada porukkaa?

Tero

Seijalta kysyin peruuttamisesta, mutta ei ole vielä vastannut. Seuratkaa viestittelyä. Itte olen kuumeessa.

Jani

Mä oisin jäämässä valitettavasti pois ku matkaan toiselle paikkakunnalle, etänä ei taida onnistua.

Tero

Peruminen ei onnistunut tällä aikajänteellä, joten pelatkaa ketkä paikalle pääsee ja kykenee. Periaatteellinen peruutusaika on 2 viikkoa, joten ilmoittautumiset ajoissa. Käytännössä tarkoittaa, että vuorot on huhtikuun loppuun , paitsi Pääsiäisenä. Eli peruutuksia ei tarvitse kytätä enää. Aina pelataan!

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot